Jakie dokumenty należy zgromadzić by rozliczyć z Narodową Agencją przyznane dofinansowanie na udział w seminarium kontaktowym?
W związku z udziałem w seminarium należy zgromadzić następujące dokumenty:
a) w przypadku odbycia podróży samolotem lub promem
- faktury zakupu biletów, bilety oraz karty pokładowe,
w przypadku odbycia podróży pociągiem lub autobusem
– bilety z widniejącą ceną,
b) certyfikat uczestnictwa w seminarium kontaktowym zawierający imię i nazwisko uczestnika oraz daty rozpoczęcia i zakończenia seminarium, wystawiony przez organizatora seminarium,
c) fotokopie wiz wjazdowych/wyjazdowych
W przypadku płatności na podstawie kosztów rzeczywistych, tj. kosztów [podróży, wiz wjazdowych/wyjazdowych, dodatkowej kwoty dofinansowania z tytułu uczestnictwa osób ze specjalnymi potrzebami/osób towarzyszących]: faktury, rachunki, wykorzystane bilety na podróż, fotokopia wizy, karty pokładowe dotyczące tych osób.